Followers

Tuesday, June 15, 2010

~lagenda budak setan~



semalam pak sdara aku blanjer tiket wayang Lagenda Budak Setan... mula2 asr mlas je nk g..sbb aku mesti mengantuk lau da lewat malam...huhu..skang kebiasaan aku suker tido awal..sbb keesokannya i have a job to do.. sebelum sempat sampai di panggung 2 abang aku singgah di kedai sony.. akibatnye die telah kehabisan rm3oo sbb bli MP3..dalam ati isyh2 membazir bek bagi kat aku duit 2...haha padahal aku pon sama je pemboros. lau a ada duit sekelip mata je abis. pas2 kitaorg nek panggung da lewat 1o minit...hukhuk..minta2 x terlepas lg permulaan cite..naseb bekla bila da masuk br iklan.. bes gak citer ni tp ader certain part borim ada certain part sedey..n aku begitu tertarik dgn lagu ost lagenda budak setan ni..rase lunak sgt didengar n sedey bro...hukhuk..
pape pon hrp korg enjoy di pawagam

No comments: