Followers

Friday, November 19, 2010

going to umah mek yayang

hakhak kelakar gile semalam. malunye saya!! semalam aku p beraya umah nenek my lalim. banyak btul cabaran dan dugaan yang singgah. huhu. tapi alhamdulillah dah lepas. hehe. mula-mula after kak sya datang kitaorang pi ambil Anis kt Bachok. aiyoyo tiba2 ja rasa jauh gila. berdebar kowt. otw pergi umah anis 2 lalu la kat jalan kubang kerian byk gile lubang. isykh3 napa x diperbetulkan jalan2 kat situ yer. lepas amik anis 2 lalu la jalan yang tak biasa ku lalui. gabra juga takut jalan salah tapi tawakal jela. bila tgk penamat jalan 2 menuju ke kadok Alhamdulillah tepat jgk sixth sense aku..haha. tapi bile aku nk lintas jalan 2 aku x nampak 1 motor ada. alamak pak cik 2 punyala hon kuat nk mampus...malu2.. aku ingatkan da lepas dah tapi pakcik 2 ikut kete aku..aiyak. aku boleh nampak mulut dia duk terkumat-kamit maki hamun aku. aiya pak cik boleh tak sabar sikit dahla pak cik 2 da tua, saya x nampak pak cik okeww.. kuwang ajaq btol orang tua 2 ingatkan bila da tua ok skit tapi kalah budak2 muda..isyh3. apa nk jadi dgn org tua zaman skang yang masih x sedar diri.. hehe.. geram aku. aku blah macam 2 je. ingat nk mintak maaf tapi pak cik kuwang ajaq mls aku nk amik tau.

sampai je kat simpang masuk Dewan Beta 2 tiba-tiba ujan lebat. adush dugaan betul.. bila sampai je kat umah nenek yayang xda parking da la ujan lebat...camner ni... aku pon amik keputusan letak je kereta kat belakang kereta sape ntah.huhu. nasib bek my yayang datang sambil bawak payung tapi ada payung pon abis sume basah...hukhuk. mana taknya air da bertakung. aku,anis n kak sha masuk umah dalam keadaan basah lencun. hehe. malu sangat tapi wat2 cool jela kan..haha. of coz pergi umah orang xkan nk g tangan kosong je kan jadi aku bawak cupcake hasil buatan kakak and adik bongsuku. comam sangat cupcake 2. haaa pas2 aku masuk-masuk ramai sangat orang dalam 2. papa lak cakap elektrik x da. mujurla. x nampak sikit muka aku. lepas masuk aku salam dengan sume orang. pas2 yayang pon suruh g makan. nak dijadikan semalam nasib aku memang malang..huaaaaaa... lepas aku ambil nasi 2 aku nakla basuh tangan. aku akat air dalam kendi 2 da kosong jadi aku bukala air dalam 1 tong biru 2.. aku rasa dengan tangan aiii nape air ni sejuk sakan r.. tengok2 air oren upenya..malu2.. ada ke orang tengok aku basuh tangan dengan air oren?? ohh tidakkkk..hakhak. tapi aku wat selamba jer..padhal aku rasa muka aku ni da merah dah.

lepas makan-makan tunggu hujan reda mainla dengan rayyan dulu(anak saudara yayang). lepas hujan dah reda, kitaorang pon bertolak ke Terengganu and tomorrow is my exam..hukhuk... wish me luck!!!


No comments: