Followers

Thursday, November 18, 2010

raye kedua

hoho sedar x sedar dah hari kedua kita menyambut hari raya adiladha. hari ni aku bersama family pergi ke Machang umah pak saudara aku. die buat majlis untuk sambut menantu baru. congrate buat sepupuku yang dapat isteri yang cumil n cute. semoga rumah tangga yang terbina kekal sehingga ke akhir hayat.

lama x pergi jenguk saudara mara sebelah ibu jadi aku hanya kenal muka je nama suma aku x ingat.hakhak apa punya anak saudarala aku ni. Alhamdulillah semua sepupuku telah menjadi insan yang berguna dan berjaya. ada yang jadi doktor, engineer, pensyarah n macam2 lagi. ssaya bangga dengan kamu dan saya mahu ikut jejak langkah kamu untuk kesenangan di kmudian hari. semoga aku berjaya di dunia dan akhirat. after we all makan gulai dekat Machang kitaorang terus ke Pasir Mas. ngantuk giler n dalam kete aku sempatla tertidur.huhu. nasib baikla jem x panjang sangat. lau x makan angin kosongla dalam kete 2.sampai kat umah pak saudara abang ipar aku 2 aku makan sekali lagi..isykh2 patutla berat badan makin bertambah...hakhak.

anyway i'm happy today coz my hubby still need me. i luv u cayang...muahhh2

No comments: