Followers

Tuesday, December 7, 2010

hye =)

malam ni boring sangat..=( x tau nak wat ape..hukhuk.. my hubby sedang bermain futsal dengan kawan2nya.. tv lak dikuasai oleh daddy, umie sleeping n my sister tgah layan citer korea..huaaaaaaa.. ape patut aku buat?? dengan itu aku telah mengambil inisiatif untuk menulis blog ni...kui3...hurmm rini da kali ke berapa aku makan.. isyh3 farhana...farhana kang gemuk kang..tapi memang dah gemuk pon...hihi.. tapi still ok lagi ye..tapi x nk gemuk cam gini...no...no..and no..

tapi nak buat camna dok umah tak tahu nak wat ape. kalau x cuti U penatla plak tapi kalau cuti boring... rindu sangat kat anak2 saudaraku, onnie n wiwi..huhu. wiwi da botak. kesian kat die. isyh2 papa wiwi tu memangla suka aniayai budak kecik.kesian wiwi da botak da x leh nk ngorat da..kui3. nak tahu sape wiwi?? ni la wiwi aku yang comel,encem..hoho

haaa cumil x wiwi aku? comil sangat2. dulu ada jugak rambut tapi skang da botak terus..hehe. umu die br ja setahun lebih tapi adoooii kalau jaga die sorang da macam jaga 5 orang budak kecil.. sangat-sangat nakal. bila nak sesuatu dia mula bertukar jadi manja. cik rah rindu wiwi..hek2. ada sorang agi anak saudara aku nama dhia auni @onnie. onnie ni br ja 3 tahun lebih tapi suka sangat amik make-up aku and bersolek. nak salahkan sape sebab aunty die ramai pompuan and sume suka dok melawa. ni onnie..

haa yang ni amacam??kalah model kanak-kanak.. suka sangat bergaya. time ni onnie suke make-upkan dia.dia nak pergi kenduri. lawa..... hehe. tapi dua-dua anak-anak saudara aku ni sangat cepat belajar and aku akui diaorang sangat bijak

p/s: jangan aja benda x elok depan diaorang nanti x sampai 1 saat diaorang akan ikut n praktikkan dalam hidup dorang..hakhak that's my onnie n wiwi

No comments: