Followers

Wednesday, December 8, 2010

our memori

disebabkan hari terlampau boring jadi aku nak share dengan korang memori yang aku ada. x kira manis, pahit, sedey n gumbira..huhu(wink2)

ni time keluar dengan yayang pi Giant. kitaorang jadi model colgate jap.hehe. credit to Yah our photographer.

ni time besday yayang.hakhak yayang dikenakan oleh aku. EPY BESDAY yayang!!! kamu dah putih dari b ye skang..hek2

kena tepung dan telur dipantai Teluk Ketapang. credit to geng2 vampire menjayakan lakonan untuk besday yayang.=)

ni lak kitaorang pergi Sekayu. ai tu juga besday ameq.. yummy2..bbq and makan kek sambil mandi air terjun..wah nk lagi!!


tula ameq baju hijau yang dibaling dengan kek tapi aku dan yayang sempat lagi posing.hoho


ni adik bongsu aku..hakhak sama2 tembamkan pipi 2. ni kitaorang tengah tunggu makanan sambil order ice blended mango.. shedap!!
nati kite sambung len kali ye..i got to go..huhu

No comments: