Followers

Saturday, January 15, 2011

outing time!!

lokasi:mesra mall
wif:yayang, reen,and are-nis
hari:jumaat

semalam epi sangat dapat keluar bersama orang kesayangan. aku bertolak dari kelantan kul 8pagi. tapi pukul 10.15 pagi aku dah tiba di UNISZA. excited nak jumpa kesayanganku. punya pasal..hakhak. sampai je aku kat sana aku terus call yayang
yayang: b dah sampai.
aku: dah. syg cpt turun b lapa. b nak makan..
pas2 call are-nis lak
are-nis:ello
aku: eh bgnla!!! x bgn lagi..ish3.. kawe sapa dah ni
are-nis:tipula
aku: betolla dekat kafe skang ni
are-nis:ok2 nati kawe turun.
wah dapat tengok yayang. rindu sangat. yayang, kamu dah makin slim ye..kamu x makan nasi ke?huhu
lepas berjam-jam menunggu are-nis dan reen bersiap macm mak datin, kitaorang pun mulakan perjalanan kitaorang yang memakan masa dekat 2 jam tu.(jangan marah darl..hek2)
sampai 2 dalm kul 2 petang. objektif kitaorang nak gi sane just nak tengok wayang. tup2 time tu wayang tutup dan kitaorang terpaksa tunggu kul 2.30 petang. yela semalam kan ai jumaat, huhu. sambil-sambil tunggu wayang buka aku dan yayang sempat order makanan dalam kuali yang bernama yee mee kantonis. unik gak sebab kitaorang makan dalam kuali. best sangat2.
menu lunch: yee mee kantonis+air limau panas untuk aku dan yayang air teh O ais. are-nis dan reen entah ke mana sudah. lepas lunch terus aku ajak yayang beratur.ramai giler orang nak tengok wayang kowt. aku ni memang x suka menunggu so aku kena amik langkah drastikla supaya x payah beratur lama-lama. bila kaunter bukak terus kitaorang serbu...hakhak..macam budak2 lak aser. urm kitaorang pun wat keputusan tengok citer season of the witch. best gak tapi lebih kepada gereja dan orang kristian. patutlah budak-budak x leh masuk rupa-rupanya takut terpengaruh dengan keganasan yang ada dalam cita tu. kejam sangat berbunuhan. kita layanz gambar yang ada dalam telefon aku ye...hehe


ni aku dan yayang kat pawagam. sebelum masuk tengok cite kita posing dulu..hoho


are-nis,aku dan reen..(besfren forever=)0)


dalam pawagam.. sebab tlg tangkap gambar are-nis kena marah...hekhek..sume yayang punye pasal kan yah kan...hakhak

dorang ni nak menunjuk beli baju yang sama..hakhak

ni lak cite di pawagam yang kitaorang tengok=)

No comments: