Followers

Thursday, February 17, 2011

rindOo!!

salam semua. selamat hari jumaat..huhu.;P

dah dekat 3 hari aku x bape nak tidur malam. ni disebabkan dak tecitt(Maisa Nadhrah) ni selalu jaga malam. beberapa malam ni dia selesema. susahnya nak jadi ibu kan. aku baru merangkap jadi pengasuh. sebab itu aku sayang umie aku.. i luv u mummy..hehe.

entry kali ni just nak cakap yang aku rindu abah,anak2 buahku, rindu Alim... rindu abah??of cofla..huhu abah pergi kuantan dah tinggalkan kami untuk 3 hari. lain je rasa bila abah x da. yela aku yang kena jadi driver.

aktiviti harian:-
7.05 pagi:hantar umie n adeq pergi skul.
12.45 tengahari: amik umie(time umie rehat)
1.20 petang: amik adeq balik dari skul
2 petang: hantar umie balik tempat kerja
4.30 petang- amik umie balik kerja
4.30-6 ptg-tidur utk qada' tidur semalam
11.oomlm- 6pagi-terpaksa aku berjaga malam sebab maisa x nak tidur.. ada juga tidur tapi x sampai sejam pun..mata aku dah lebam sebab x cukup tidur and dah jadi macam ni..hukhuk


untuk:
abah:abah cepatlah pulang blhla sy qada' tidur lama sikit.lau abah x da, nak tidur takut x terambil lak umie n adeq..huhu.
maisa:malam ni tidur ye.. cian ibu and cik rah.. tapi x pe cik rah tetap cayang Maisa.;)


No comments: