Followers

Monday, February 21, 2011

weewittt

hye sume..sekarang jam dah menunjukkan pukul 2.48 pagi dan aku berjaya x tidur lagi..hehe.. semua sebab gara-gara jadi Nanny si Maisa yang cumil ni..hoyehhh!!

disebabkan aku sorang x tidur lagi jadi aku pun godek2 dak tecit ni jadi macam ni..

hehe dah macam arabian anak saudara aku ni..cun sihh!! lau ibu dan ayah dia baca entry ni konpem x bagi dah aku jaga si Maisa ni..ini satu penderaan kanak2!! isyh3

nak tahu apa aku buat bila aku x tidur ni..habis satu blog aku baca sal blogger ni L.O.V.E. tadi time aku tengah godeks2 blog terjumpe blog blogger ni. first impressions:
1-wah beliau sangat cantik..cumil sgt..
2-ada tips mengenai make-up memangla aku tersangat sukenyer

3- cara penulisan dia sempoi je.huhu i like..

4- suke tgk gambar2 beliau

jadi kalau korang x percaya tryla pekena blog ni.mesti nak lagi,lagi dan lagi(ceh bajet macam makanan lak)..

gud mornin semua..bubye!!hehe




No comments: