Followers

Tuesday, March 15, 2011

1001 impian~

teringat time dulu2 masa kena pergi PLKN, adalah cikgu paksa kitaorang tulis dalam 1 buku tentang semua impian kitaorang. biarpun kena paksa tp aku blh tulis dekat 30 impian tu pun sebab masa limited..hehe. teringat salah satu impian yang aku tulis nak melancong ke oversea nak merasa main salji di negara orang..mungkinkah ia blh tercapai??yelahkan dengan Tsunami,gempa bumi..menakutkan. dulu aku nak sangat pergi Korea adn Japan sebab makanan dia lain dari yang lain..nampak best2 je..(tetiba jer rasa lapa(T_T))

tapi sekarang semua impian aku x kesampaian sebabnya saper suruh aku tulis benda yang perlukan banyak duit dan keazaman yang tinggi..


yang x masuk akal nak mengkaji lautan tiga segi...wahhhh class gitu..hehe..

sekarang impian yang aku nak capai dalam masa singkat adalah:

  1. aku nak ada 1 almari baju yang semua bajunya cantik2,berstyle, and elegant.
  2. nak ada satu almari kasut yang penuh dengan kasut2 comel aku
  3. nak ada alat makeup yang banyak2 sampai aku x tahu nak guna yang mana satu..
  4. nak buat braces untuk gigi aku.
  5. nak ada duit untuk beli brg2 yang aku suka...(biaselah pompuan)
  6. nak update kete aku.. nak hias cantik2
  7. nak beli 1 lagi telefon yang plg canggih
  8. nak beli motor yang kiut miut.
  9. nak habiskan ijazah sarjana aku
  10. nak diet biar berat badan aku 48 kg je...(blh cayer ke?)
  11. nak ada kerja yang berangka 4k..
  12. lepas 2 blh aku bantu parents aku kan??huhu
  13. nak gi melancong dengan incik yayang, Joyah kat tempat2 yang cantik,menarik,tertarik...weeeee~
  14. nak gi main ice skating...(ye aku tahu aku jakun..xpernah main(T_T))
  15. nak sambung master
  16. nak kulit yang putih,licin,gebu(wah cun2)
  17. tiap bulan bila dah kerja bagi duit kat parents aku..(wajib)
  18. nak kawen(ngee~) dengan incik yayng??(amiin)
  19. nak ada banyak,banyak,banyak,banyak,banyak sangat handbag
haha semua berkaitan dengan duit kan? semuanya perlu duit apa yang x perlu duit??cuba korang gitau aku.. bak kata Alia awekss Fahmi "berangan itu perlukan"

kalau ada lagi impian yang aku nak, nati aku up to date..muahaha..doa2 kan impian aku termakbul

No comments: