Followers

Sunday, March 13, 2011

buat temanku, yah...

tetiba je rasa rindu sama bestfriend aku, Yah..hukhuk..rasa dah lama x bersua muka.


yela dulu setiap saat bersama. u nak pergi mana i ikut jer.. sampaikan tidur pun satu katil je..haha ini bukan citer lesbian tapi ini cite dua orang bestfriend yg tersangat rapat. kadang2 masalah sy, awk sorang je tahu.orang len sy x cite.

kita makan sama-sama,
tidur sama-sama,
melawa sama-sama,
beriadah sama-sama,
shopim sama-sama..
sume sama-sama...
sampaikan...
ada orang cakap muka kita dah macam sama je..
kui2..
geli terasa hati sy ni..
kalau sy lawa maksudnya awk pun lawa,
kalau sy x lawa.. awk pun x lawa..
meanss kita memang sehati sejiwa..
wuwuwu..


ingat lagi x awak bw sy jalan2 naik motor??
lepas 2 kita pergi makan sotong celup tepung.
tiap2 hari mesti makan benda 2..
sedapkan..
kalau kita pergi makan kat NR Cafe lak,
mesti rembat Meehon Ladna..
wah sodapnye..

lau sy ada mslh awk jadi pendengar setia,
lay awk ada masalah sy jadi pendengar yang setia jugak ke??ekeke...
nak diceritakan kita memang serasi sampaikan
awak panggil saya Pah
dan
saya panggil awak Yah..
hakhak
asal usul nama 2 dari nama Latipah dan joyah..



tapikan wak sekarang kita dah berjauhan..
kita dah x leh jumpa awk selalu,
shopim sama-sama,
dah x boleh ada disisi awak time awk berduka lara..
lau awk ada problem mesti sy kena mesej dan tanya awk..
awk x nak cite..
yah yang tersayang..
lau awak ada problem atau rasa stress pergilah main bola keranjang di Giant,
buat high score,
nati bila saya dah datang ganu,
saya akan pergi lawan high score awk..
nge3~
memang sukar kan nak lepaskan orang yang kita sayang,
perlukan masa,
tapi awak jangan bimbang saya x kan lepaskan awak sampai bila(ada dcc awak selalu)
awak kawan sy..
kawan dunia akhirat

No comments: