Followers

Tuesday, June 7, 2011

8hb JUN 2011

hye...^_^

ok sekarang baru je pas makan tengahari. masih di ofis sedang berusaha sedaya upaya menyiapkan Time Motion study..kenapa saya rajin??


sebabnya...

saya terasa bahawa big bos saya akan mintak benda ni untuk tengok x lama lagi..gerak hati saya sentiasa betul cuma kadang-kadang malas nak peduli kata hati...kui3..



ada apa dengan 8hb Jun 2011?

yeyey saya da dapat lesen penuh hari ni..sangat excited.. sampai rasa nak nangis..T_T. lamanya menunggu untuk xpayah gunakan lagi sticker 'P'.tiap2 hari asyik bawak 'P' dalam handbag takut emergency case..


tapi kalau saya malas nak bawak kereta...sayaa akan cakap 'mana blh bwak kereta.'P' tiada'...dan dengan itu saya akan jadi penumpang..kui3..


ooohhh lesen x direnew lagi..gambar pasport tiada.


saya juga amat merindui Incik Yayang saya. 4 hari lagi...wuwuwu..sedeynya..

muka innocent..hihi...xnak bagi JPJ saman.bye my "P".

daaa~nak sambung buat kerja

No comments: