Followers

Sunday, June 12, 2011

semalam banyak benda yang terjadi...ohhh sunnguh tidak menyangka semuanya begitu hampir dengan diri saya..

oh diari...

sebelum itu saya mahu mengucapkan Selamat Hari Lahir kepada adik saya yang tersayang, Mohd Faiz..

adikku semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..
ingatlah jasa umie dan abah apabila sudah berjaya kelak..


ok berbalik kepada cerita tadi.. sebenarnye semalam saya dikhabarkan oleh kakak saya sepupu saya, Faqrullah Haji Ismail atau lebih dikenali sebagai Chik accident di Serdang. sedih saya kerana Chik ni merupakan keluarga terdekat saya dan rapatlah juga.


kereta ni adalah kereta yang dinaiki olehnya bersama 3 orang kawan yang lain. accident ketika nak balik kampung.diorang dari tengok bola.

ni lah Chik. arap semua yang membaca entry ni mendoakan agar keadaan Chik bertambah baik. sedih saya melihat gambar ni..
kepada chik:
semoga chik tabah menghadapi ujian dari Allah. cekalkan hati Chik dan ingatlah Allah dan keluarga tersayang. kami ada mendoakan Chik agar Chik sihat seperti sedia kala.

Agungnya kekuasaan Allah.. apabila jadi katanya maka jadilah ia. saya semakin takut untuk melalui hari demi hari. takut apabila saya mati masih dalam dosa yang banyak. Nauzubillahiminazalim..
Jauhilah hambaMu ini dari seksa api neraka.
sama-sama kita memuhasabah diri kita..=)


No comments: