Followers

Tuesday, August 30, 2011

kelantan dah jadi maju dah;Queens Park

hari ini kita menyambut kemerdekaan yang ke-54..cepat kan masa berlalu rasa macam baru sambut hari kemerdekaan yang ke-47..huhu..


buat negara Malaysia yang tersayang, selamat menyambung ulang tahun kemerdekaan..terima kasih kepada pejuang tanah air yang bagi kami kehidupan aman damai..dan selama aku hidup x pernah aku merasa berada dekat dengan peperangan(mintak jauhkan)




bukan apa,aku nak cerita pasal Queens Park yang ada dekat Tanjung Chat nuh..huhu,,kemain eksited nak gi tesing hari ini sebab die akan dibuka hari ini..macam-macam ada..yang penting Kelantan pun ada Tutty Fruity..sape yang x pernah cuba silakan cuba..aku rekomenkan kat korang..



ini rupe alam maya die.realiti x tau..haha..jum sama-sama p tengok noh...

nampak macam hebat giler..xsabar nak gi.

Queens Park ni adalah tempat rekreasi dan tempat bersukan sesuai untuk famili dan semua peringkat umur..jangan kita salah gunakan sudah..elakkan maksiat..huhu..kalau semua tempat nak jadikan tempat sarang maksiat mahu dilaknat Allah nanti(nauzubiillah).


macam banyak je makanan besst-best kan dah lah aku ni hantu makanan..maklumlah ada lebih 40 kiosk makanan yang akan dibuka.siap ada drive-thru lagi.

kepada korang yang nak try ni alamat Tutty Fruity yang kat Queens Park:

PT 1122, No 32, Ground Floor, Queens Park,
Jalan Tengku Ahmad Panglima, Tanjong Chat,
15300 Kota Bharu, Kelantan.'
mohla kite try..

2 comments:

nichaa said...

maju sungguh kelate loni..hehe.bangga2...(ank kelantan yg berada di perantauan..hak3)

khairul akmal bin azman said...

nanti kay nak try gi la.!