Followers

Friday, September 9, 2011

sayu hati

sedar x sedar masa dah berlalu pergi begitu pantas meninggalkan kitakan. sekarang dah tiba masa untuk sambung balik pelajaran..huaaa..

sedih
sayu
nak nangis

cehhh bajet budak-budak ke ni?
tapi aku masih lagi berjiwa budak-budak
hehe


sedih bila pagi-pagi lagi daddy datang menghulurkan sejumlah wang bagi aku..T_T.biarpun aku cakap duit kerja aku masih berlambak-lambak dalam bank tapi daddy tetap berkeras nak bagi..huaaaaa(famili aku bukan kayo)


sayu bila nak tinggalkan rumah.kalau kat asrama sunyi sepi mesti aku rasa sayu sebab aku dah terbiasa dengan suasana meriah dan happening beberapa bulan ni..



rasa nak nangis sebab kena berpisah dengan mummy daddy yang disayangi..nak buat macam mana anak umie dan abah masih kecil lagi..ngeh3~


belum pun pergi lagi ke U tapi dah plan minggu depan nak balik..hehe...minggu depan birthday mummy:)

No comments: