Followers

Wednesday, August 24, 2011

berbuka puasa di IKIP

ni cerita 23 Ogos 2011 yang lepas.ingatkan nak hupdate semalam tapi terlupa nak bawa telefon jadi tak dapatlah nak menghupdate blog yang tersayang ni..heee~





inilah nama tempat yang eden pergi buka puasa. berbuka puasa bersama kontraktor anjuran Alam Flora..sebenarnya malas nak pergi tapi sebab abang aku dah ajak x naklah mengecewakan dia..haha bajet penting jerk..




sama tak muka kitaorang?kat dalam gambar ni je pun.. kalau korang kate x sama,xsamalah kowt..muahaha.. ni abang akula.




peace.


aku pergi berbuka bersama-sama pekerja BUJ yang lain..




calon-calon jejaka jambu adalah:




Al-Amiru-Penyelia Ekar Harum(merangkap abang ipar aku)


tengah: Encik Mat a.k.a Yuzam-Pengurus Besar Operasi BUJ(merangkap abang aku)




aku namanya Farhana..hehe-jawatan ciput je(malu-malu)tutup muka laju-laju..hohho




yang ni ialah Ketua Penyelia-Nasrol




yang tutup muka sebab malu tu Pengurus Kanan BUJ- En.Hazali.(bajet femes letttuww..kehkeh:))


yang kusyuk dok makan tu Penyelia Ekar Harum-Mafeezal




yang muka senyum-senyum menggoda tu Penyelia Pembersihan BUJ-abe me


yang pakai baju warna merah tu pun penyelia gak-Atan(merangkap sepupu aku)








makanan x blh blah banyak giler atas meja..nafsu bulan Ramadhan la kowt..hakhak.nak kata syaitan ada x da sebab kena ikat..jadi nafsu di bulan Ramadhan la ek?




ni makanan aku.on diet katakan..hehe




ni abang ipar aku yang balun..fuuhh aku tengok pun dah terasa ketat perut




ni abang aku punya..maklumlah die kan orang barat..




ni dessert aku yang x berapa macam dessert..popia die kaw kaw best wooo




gambar ni nak menceritakan berapa banyak air yang abang ipar minum..haha..

bubye







No comments: