Followers

Saturday, July 7, 2012

selamat pengantin baru Oppa

biar pun da lama majlis ni berlangsung tapi tetap nk tulis jugak. maklumlah dulu bz..huhu majlis ni berlangsung pada 11 Mac 2012..ini adalah majlis perkahwinan abang sy.satu-satunya abang.. xpercaya die dah kahwin..huhu

hantaran kahwin
kakak ipar saya sangat cantikk:)
congratz abe dan kak teh^_^
semoga kekal hingga ke akhir hayat dan melahirkan anak yang soleh dan solehah

yuzam dan Mutiara.
perkenalan bermula di atas bas bernama Mutiara juga. dua-dua ingin menuju ke Kuantan. time tu abang saya xdapat nak drive disebabkan mata sakit dan kakak ipar saya still belajar di UIA Kuantan dalam bidang farmasi.
time tu seat mereka bersebelahan.
abang saya sebenarnya seorang yang pemalu.. tapi jodoh mereka kuat dan abang saya mengambil langkah untuk menegur kakak ipar saya..how sweeet:)
betullah kata orang tua, kalau jodoh x kemana kan.

cuba teka yang mana turnnye selepas ini kahwin?
baju T-shirt sempena majlis abang saya..cumilnye model...auwww
erkkkk saya nampaknye semakin bam bam..huhu
si kecik yang sibuk main bunga
pon..pon..pon... pengantin kena tembam. tp lihatlah si Maisa tu sibuk dengan bunga lagiT_T
will U marry ME?
family saya semakin membesar ^_^

No comments: