Followers

Tuesday, June 15, 2010

~kawan2~

borim je ase ai ni. bila boring mula la teringat kenangan lama. huhu.. kawan2 i miss u!! time sekolah aku agak kenakalan sedikit ye ketika di sekolah rendah..hakhak
  1. aku pernah kena cubit d perut oleh guru bahasa melayuku kerana tidak menyiapkan kerjanya.haha. time 2 Tuhan je yang tau betapa sakitnye kena cubit kat perut. ingat lagi mlm 2 aku bertungkus lumus menyiapkan 50 karangan pendek. tapi x sempat jugak siap. kakak aku pon sempat menolong tp masa itu terlalu suntuk.dahla time 2 aku jadi ketua pustakawan n aku plak kena cubit dengan cikgu yang lantik aku sebagai ketua pustakawan..adeihh malu beb..haha
  2. ingat lagi time 2 kelas tambahan pada waktu mlm. jadual mlm 2 subjek sains. time 2 aku x siap kerja yg cikgu 2 bagi. apa lagi mlm 2 terus aku kena denda. tp x malu sgtla sbb ada jugak budak kena berdiri d atas kerusi. lepas 2 cikgu 2 terus anti dgn kelas kitaorg. biasernye kitaorg akan ucap trime kasih dulu sbb cg keluar tp lepas kejadian 2 cg 2 hanya akan mengajar n terus keluar bila da abis mengajar. time 2 aku sgt menyesal sbb aku minat subjek 2 n suke bila cikgu 2 mengajar. tp mujula bila result UPSR da kua cikgu 2 pluk aku n nangis2 ucap tahniah sbb aku da skor A subjek dia..hehe cikgu sy bangga sgt dpt jadi anak murid cikgu...
  3. time sekolah rendahla plg byk benda memalukan yang pernah aku lakukan..hakhak..aku ingat lagi aku selalu je men kejar2 dgn budak laki tp bila da besar ni pk2 blik adoiii gatalnye aku ni.. huhu. tp sebenarnya kenangan 2 la yang x dapat dibeli sehingga sekarang..

kawan2 harus korang ketahui bahawa aku x pernah melupakan korang walaupon ada yg da lose contact, tapi kenangan bersama ttp ada dlm ingatan ni.
p/s: special dedicated 2 my frends at s.k.kota

No comments: