Followers

Sunday, November 7, 2010

kebosanan..

akhirnye setelah lama aku x update blog ni, mlm ni aku menulis jugak...huhu.. entah ape yang bermain dminda aku pon x tau.. duk tengah pk samada esok nk gi U ke x lagi... Final da nk dekat tapi aku baru baca sikit. tp aku still mish my home.huk2 ape yang ptt aku lakukan? anis da g U( member kamceng aku) aiyoyo tkut r sem ni lau kena repeat paper tp aku pon lebih ingin tahu sal carry mark aku. bapela aku dpat...arap2 bykla ye.hoho

05/11/2010 pergi Kuantan untuk acara pertunangan sepupuku Along Badruddin. 07/11/2010 brla aku pulang ke Kelantan balik. x sempat pon nk study. bila pk blik jauhnye perjalanan yang aku lalui semalam adooii skit pinggang plak aku rase. almost 11 hours dlm kete..haha ulang alik ke Temerloh,Kuantan n Kota Bharu. Bukan Temerloh jgkla tp kt Felda Jengka 6 tp hampir2 Temerloh la 2 kan. aku tgk acara pertunangan orang luar kelantan banyak sangat beza.of coz negeri Kelantan lg bez sbb pihak perempuan diutamakan. maksudnya mas kahwin utk pengantin perempuan adalah hak utk dirinya seorang bukan utk majlis perkahwinan atau untuk sapa2.

No comments: