Followers

Saturday, December 11, 2010

elowww

hye=)
apa ye aktiviti korang hari ni? hari ni merupakan hari jumaat mestilah yang lelaki pergi solat jumaat kan and yang perempuan kalau tak masak mesti pergi shopping...nak tahu aktiviti aku? haha bajet famous jew kan. hari ni seawal 6.30 pagi aku bangun and solat subuh after that aku tidur balik sampaila umie kejutkan aku and my sister. tu pun bangun sebab mummy cakap 'bangun,bangunlah ayah su dah nak sampai dah'. secara automatik aku bangun.heehe.. yela ayah su memangla bapa saudara aku je tapi malulah kalau dia datang time tu aku dok tidur lagi kan..isyh3 anak dara apala aku ni kan..=P. lepas basuh muka, gosok gigi, mummy pun cakap suruh temankan dia pergi pasar borong. hek2 biarpun still tak mandi lagi aku turut jew kata mummy yela x nak jadi anak derhaka la katakan. aku pergi dalam keadaan tak mandi beli ayam, ikan and sotong.

lepas itu pukul 12 semua family aku pergi Palekbang,Tumpat iaitu rumah abang ipar aku. hari ni adik abang ipar aku kahwin.. tahniah kepada kak afifiah atas perkahwinan itu tadi...







after siap-siap makan tu, kitaorang pun singgahla kat Pasir Mas rumah abang ipar aku yang sulung.. buat pengetahuan korang aku dah ada 3 orang abang ipar. hoho.. pergi rumah tu untuk bincang pasal perkahwinan sepupu aku kat Kuantan nanti. lepas balik rumah, aku rasa lapar lagi lalu aku buat keputusan untuk masal sotong dan udang celup tepung...wahhhh licin..hakhak memang bestla.. usai solat maghrib aku baca Yasin memohon pada Allah result aku okey..=(

No comments: