Followers

Thursday, December 16, 2010

kepenatan bekerja

setelah lama x meluangkan masa untuk menulis di blog ini akhirnya aku gagahkan diri juga untuk menulis...huhu bukan apa tapi aku tersangatla sibuk dengan kerja yang bertimbun di ofis. hah?? asal aku tulis aku dah kerja? hehe. kerja sementara sebelum cuti habis. penat2.. aku kerja kat BUJ. mesti korang x tahu apa BUJ tu kan. BUJ ni hanya famous sikit ja kat kuantan and Perlis. kat negeri lain BUJ x da tender.

tapi aku penat sangat ni pun tengah pening kepala sebab kitaorang nk dapatkan 5S. lepas dapat ISO malulah kan kalau tak dapat 5S. ISO tu lagi susah nak dapat berbanding 5S siap kena bayar 40 ribu lagi..wahhh banyak tu.. 5S tu macam nak suruh sistem pengurusan syarikat lebih teratur dan sistematik.


nila rupa aku setelah berjemur tengah panas untuk selesaikan kerja-kerja yang perlu aku lakukan.huk2.blakang tu merupakan lori terbaru yang diambil oleh BUJ untuk memastikan kerja-kerja yang perlu dilakukan berkualiti tinggi.


time ni adalah bersempena dengan perasmian lori terbaru BUJ dan perasmian 5S.

No comments: