Followers

Saturday, January 29, 2011

bersama Mr.Right;P

hari ni aku keluar bersama si dia yang tersayang. mula-mula budak 2 majuk tapi last-last die kua gak.hehe.. suke3!! rindu sangat kat kamu yang walaupun dah 3 hari berturut-turut kita jumpa..ngeh3..;D
lepas kamu turun bas ja kamu minta saya jemput kamu.. hehe dah lama x jumpa kamu. dah 2 weeks sygkan?! kamu turun dekat Kota Bharu lalu saya memberanikan diri membawa kereta tanpa sticker P. hehe yela tarikh tamat lesen P saya bln 6 sekarang baru bulan 1. cuak gak aser mahu taknyer lau tetiba ja JPJ nak buat sekatan jalan maka terbanglah lesenku atau RM3oo..tak mau!tak mau!hehe.. lepas je jemput kamu, kita gi Tesco beli barang untuk baby. tak jumpa barang yang kita nak kita ke Manjaku. kamu cakap nak belikan hadiah untuk baby Kak Ijah yang baru lahir tu tapi duit x masuk lagi. jadi terpaksalah kita membatalkan niat kita kan. tak pela banyak masa lagi..hoho. lepas 2 kita pun balik rumah saya. sampai je dekat depan pintu pagar rumah saya kamu cakap kamu dah start malu. rileks r yang, abah, umie, kak ijah dan abg mat ok. diaorang dari tadi lagi tunggu kamu..huhu. lepas tu kamu jumpa Maisa(baby),makan-makan dan kamu minta saya hantar kamu balik. kamu cakap kamu malu padahal dah berapa kali jumpa family saya...alolow cian kamu..kui3..jadi saya pun hantar kamu balik. on the way nak hantar kamu sempat lagi singgah tepi jalan beli buah mangga untuk nenek kamu. mana boleh pergi dengan tangan kosong sebab saya dah biasa bawak buah tangan kalau melawat nenek kamu;)

second time kita jumpa semalam. kamu cakap kamu boring kamu jadi kamu minta nak keluar dengan sepupu kamu. disebabkan kamu ke KB mall jadi saya sempat mengirim makanan kegemaran saya ubi jepun yang ada dekat KB mall tu..sukenya!!huhu. kamu pun datang umah saya bawa ubi tapi kamu hantar sampai depan tangga je x mau naik rumah sebab malu..hakhak. semua ajak kamu naik tapi kamu x nak.. cayang kamu sayang!!

third time hari ni.. saya amik kamu kat rumah kamu dan kita bertolak ke destinasi yang dituju iaitu Mydin. x sangka lak time 2 kita dapat jumpa Remi Ishak pelakon dalam Nur Kasih..hehe.lepas makn2...kita singgah jap ke Kb Mall kan beli makan feveret saya,ubi jepun lagi..hehe mujur kamu cukup memahami saya. disebabkan saya x solat zohor lagi kita pulang awal. saya hantar kamu balik ke rumah kamu. otw balik tetiba je ada sorang laki call saya. kamu jeles.. tapi sunngguh syg, sy dah lama x contact laki. tetiba je dia call saya. saya tahu kamu sayang saya. saya pun sayang kamu gak;0 kamu jangan marah lagi tahu. cayang kamu

sesi tandatangan dengan peminat

No comments: