Followers

Wednesday, January 26, 2011

tanda-tanda di dia sudah berubah hati

fuhh tajuk entry kali ni memang jiwang tahap cipan r..kui3. bagi akulah kan kita perlu tahu semua benda ni agar satu hari bila orang dah tak suka kita, kita x da la meroyan sangat dan kena tipu je. aku tahu mestinya sukar untuk melupakan orang yang kita sayang tapi kalau dia ada ciri-ciri dibawah ini kita mesti ambil langkah yang cepat dan pantas agar tidak ditipu. al-maklumla kan tak da sape-sape yang sanggup mengaku dan jujur bahawasanya dia bermain kayu dua,tiga atau empat tidak kiralah bagi pasangan kekasih mahupun suami isteri. untuk mengetahui pasangan kita dah berubah hati atau bermain kayu yang banyak so kita boleh perhatikan melalui tanda-tanda ini:-

1. tiba-tiba menjadi terlalu sibuk
ni adalah alasan yang paling biasalah bagi orang yang dah berubah hati. kalau dulu si dia x pernah berenggang dengan kita mesej atau call 24 jam tapi tiba-tiba je si dia mula berdiam diri. x call, x mesej dengan alasan bz memanjang. kalau bagi aku konfem aku terasa hati. yela kan si dia dah x macam dulu.

2. berubah menjadi terlalu setia dan romantik
semua kaum wanita menginginkan pasangannya romantik dan setia. tapi AWAS!!! jangan mudah terpedaya dengan tipu daya lelaki wahai kaumku sekalian..hehe. kalau dulu pasangan anda x pernah-pernah romantik dengan anda tapi bila tiba-tiba je dia berkeadaan yang sebaliknya adalah yang tak kena tu. mungkin dia merahsiakan sesuatu dari pengetahuan anda atau telah melakukan suatu kesalahan dan untuk menebus kesalahannya dia berubah menjadi terlalu setia dan romantik.

3.terlalu banyak berahsia
hah kalau yang ni paling aku x suka. kalau pasangan kita terlalu banyak berahsia mesti ada yang x kena. contohnya HANDPHONE. pasangan yang bercinta dan yang dah berkahwin mesti suka check handphone pasangan masing-masing kan? kalau tetiba je mesej masuk dan penghantar mesej tersebut adalah perempuan dan kalau ditanya si dia cuba berselindung, berwaspadalah korang..hukhuk. sama juga kalau dalam handphone si dia tu full dengan contact number perempuan je atau si dia x bagi kita check handphonenya atau nama contact 2 diberi nama gelaran macam 'princess','rabbit','apple'.itu sume boleh diambil kira tahu..huhu.


baik kita kecewa sekarang, jangan kita kecewa di masa hadapan.betol x??huhu
~ Sometimes the cards we are dealt are not always fair. However you must keep
smiling & moving on ~

No comments: