Followers

Tuesday, January 25, 2011

bermalam di wad 2 Topaz

alhamdulillah dah hari ni my sis dah keluar wad. aku lah orang plg hepi sebab x payah bermalam di wad lagi...hukhuk bukan apa. dalam 2 hari ni aku penat sangat. xcukup tidur+takOot dan macam-macam lagi.mana x nya asyik dengar baby nangis je masa first day stay kat wad. sampaikan keesokan harinya aku balik tidur start dari jam 10.45 pagi- 4.30petang.huh..nasib baiklah sempat solat zohor..tapi syukur ke hadratNya sebab kedua-dua(ibu+ bb) dah chat tapi bb still dalam wad sebab kuning.

inilah Maisa Nadhrah, meaning Maisa= penampilan membanggakan dan Nadhrah=keunggulan.. tembam sangat-sangat pipi dia..hehe. tapi dia x suka nangis.baik je. muka dia sebijik macam bapa dia.haha.cian dia kena kuning. Maisa cepat pulang ke rumah. semua nak tengok Maisa.

ini lak ibu dan ayah kepada Maisa. mestilah bangga kan dah dapat permata yang dicari. aku respect sangat kat abang ipar aku ni.pagi,petang malam ulang-alik darirumah ke hospital. time kakak aku nak melahirkan anak dia x pernah tinggalkan kakak aku sendirian walaupun memulanya terpaksa menunggu di luar.

aku pun sempat gak tadi melawat Maisa. cumil2 tecit ja...huhu. nak tengok aku jadi bibik??ni dia..hehe.

ada gaya keibuan x?hehe. mestilah ada kan sebab nanti nak jaga Maisa..hakhakT_T

No comments: