Followers

Sunday, January 23, 2011

M a i s a N a d r a h

pada 23 Januari 2011, jam 7.05 petang anak saudaraku yang ketiga telah dilahirkan. ibu dan ayahnya telah bersetuju untuk memberikan nama Maisa Nadrah bt Muhammad. aku pun baru je pulang dari hospital disebabkan semalam aku diminta untuk menjaga kakak aku di wad. of course aku hepi tapi perasaan sedih+terharu aku bercampur sebab aku still x dapat tengok Maisa dan kakak aku juga nampak belum pulih sepenuhnya. patutlah dalam semua agama mengajar kita agar menghormati ibu bapa terutama ibu. segala jerih perih kakak aku semasa melahirkan anak sulungnya dapat aku rasai. kesakitan nak melahirkan anak..kakak aku almost 12 jam di dalam wad bersalin bertarung nyawa untuk melahirkan anaknya.

dari sebelum subuh dan Maisa dilahirkan pada jam 7.05 petang..bayangkan penatnya. Family aku still x dapat jumpa Maisa sebab sekarang dia berada dalam wad. semasa dilahirkan Maisa hampir lemas. x cukup oksigen kerana terlalu lama berada di dalam perut kakak aku. Maisa yang seberat 3.54 kg mestilah lebih besar dari ibunya.yelakan kakak aku 2 kecil je. susah sangat nak lahirkan seorang anak. besarnya pengorbanan seorang ibu kan..=(.

ni lah Maisa Nadrah..aku boleh tengok gambar yang abang ipar aku tangkap je. sedey sangat. nak sangat pegang Maisa.. semoga semuanya selamat..
p/s: achik dan abg mat tahniah kerana mendapat bb yang cumil ni. semoga achik bersabar dan semoga Maisa dan ibunya sihat walafiat.. Maisa sabar ye.. nati cik rah nak jadi Nanny Maisa.. cayang Maisa..hukhuk=_=

2 comments:

aqish basir said...

be strong oke...
qis pon sedih tgk keadaan mcm tu

semoga dia cpt sembuh

farhana yusoff said...

tq qis..=)