Followers

Saturday, January 22, 2011

hari yang memenatkan..

salam buat semua..skang jam sudah menunjukkan pukul 12.09 pagi. aku dah rasa ngantuk sangat-sangat, tapi sebab terpikir nak update blog ni aku gagahkan jua mataku ini dari tertutup rapat.yelah kan berjuang sebelum mati syahid..biasanya time ni dah tidur da. hari ni seawal pukul 11 pagi kakak sulung aku ajak aku keluar untuk beli barang-barang nak buat kek. mingggu depan ada 4 order.entahlah larat ke x aku nak bersekang mata..huhu. terkejut aku almost RM300++ habis untuk beli barang-barang nak buat cupcake dan kek je.mahal gila padahaal sikit je br yang kitaorang beli..isykh3... lepas selesai beli barang2 kek sume, kitaorang menghala ke KB Mall. kakak aku nak makan kat Noodle Station dan aku nak beli ubi jepun bakar kegemaran aku..heehe...


korang bayangkanlah macam mana aku nak kuruskan badan dengan makanan sebegini...huk2..sedey sebab berat bertambah lagi=_=

ni lak makanan kegemaran aku. oleh kerana nafsu makan yang membuak-buak aku gi hentam 1.2 kg ubi bakar ni..weeee~ melayangla RM 17.40. tapi x pe sebab lu makanan kegemaran wa, wa x kisah beb...huahua(muka bangga)

lepas 2 kitaorang singgahlah kejap ke HUSM nak bagi makanan kat kakak aku yang still duk dalam wad tu... dalam 30 minit duduk kat wad 2 aku dan kakak aku balik rumah sebab kitaorang excited hari ni anak2 buah aku balik..aqif dan dhia. biasanya umah aku yang senyap sunyi 2 lau bunyi pen jatuh pun boleh bunyi tapi bila ada dorang siap kena memekik melolong lagi sebab dorang ni hyperaktif..hehe(melebih2 lak aku ni kan). dalam pukul 1 petang abang,kakak2 dan anak2 buah aku dah sampai..huhu..yahuuu!! gembira sangat.

tak sempat nak masuk rumah lagi aqif datang.
aqif yang baru berumur 2 tahun masih lagi tengah belajar untuk berkata-kata memanggil aku..
aqif: iiiraaahh..(sepatutnya cik rah)
aku: adik! cik rah rindu adik..(sambil peluk cium anak2 saudara aku) al-maklumlah dah dekat sebulan x jumpa wiwi n onnie yang cumil ni...huhu.perlakuan mereka pun dah comel.. x caye??meh tengok aqif posing dengan spek barunya..huhu

comey kan?kan?kan? hehe.hah tgk sume angguk..bagus2..huhu
setelah itu sekali lagi aku tapi bersama keluarga pergi melawat kakak aku yang nak bersalin tu.. dah 3 hari berada di wad tapi bb still x mahu kua lagi...hukhuk..

ini pic bersama onnie di wad. tgk aqif sedang hyperaktif...bising 1 wad sebab dia punya pasal...
ni muka sedang makan tapi nak melepaskan diri dari aunty-aunty nya sebab saya nak BEBAS!! hoho
that's all...nite sume.ahaksss..have a sweet dream~

No comments: