Followers

Thursday, January 20, 2011

bb cepatlah kua...

petang tadi lepas asar kitaorang pergi melawat kakak aku yang dah nak bersalin kat wad 2 Baiduri di Hospital Universiti Kubang Kerian.
yuk kita lawat kakak aku.. haha letak pin poyo ni.. saje je. sebab pic ni adik aku cakap aku bajet cun dah sapa suh die x mau amik pic aku kan..huahua.. setibanya kami di sana kami sesat jalan. penat aku naik tangga. last-last tanya je pak cik yang kerja kat situ. pak cik 2 pun cakap " wad 2 baiduri kat tingkat atas. sebelah kiri.." huaaa kena naik satu lagi tangga..aiyoyo. jalan punya jalan kitaorang pun jumpa signboard ni... yippi!!!..hehe
masuk-masuk aku pun tercari-cari katil mana kakak aku duduk. al-maklumlah pagi tadi dia pergi dengan husband dia..huhu
1.###
2.###
3.###
4.###
5.###
6.###
7.###
8.###
9.###
10.###
11.###
12.###
13.###
14.###
15. nurul izzah bt mohd yusoff

patutla kakak aku asyik minta nak balik je. rupa-rupanya katil dia jauh dari nurse. dahla kakak aku penakut. kat umah pun kalau nak tidur kena ada orang teman lau husband dia x da.. tapi kalau aku, aku pun takut beb...haha nampak keadaan hospital tu suram je. kat wad tu malam2 xleh tunggu nati nurse bising.cian dia.. sebab tu dia asyik bb cepatlah kua.. alolow cian tengok muka kakak aku...huhu. tiba-tiba family abang ipar aku datang bawak pizza.hehe.. apa lagi aku pun melantaklah..hehe
malu aku sebab sume yang da kat wad tu pandang kitaorang punye pizza..yummy...yummy...best sangat..huhu. dari pukul 5.45 -7.00 pm kitaorang lepak kat sana. yela muka kakak aku macam nak nangis je aku tengok.. tapi last-last...achik, demo terpaksa merelakan pemergian kitaorang...hehe. tapi nasib baik abang ipar aku ada teman lau tak sayu gak hati aku nak tinggal dia.=)
p/s:achik, berjuanglah untuk dapat bb girl yang cumil dan solehah..huhu

1 comment:

aqish basir said...

comel nye awk@@@@@@@@@@@@@