Followers

Wednesday, January 19, 2011

papa!!epy besday

selepas semalam aku kemarahanku meletup bagai gunung berapi tp hari ni mood aku cool lak...hakhak. epi je bila mesej phone aku masuk.

syg,jgn x da mood ek.. ayg balik mgu ni, mgu depan
pun ayg balik..

huhu tahu gak ye nak mengalah tapi cianla plok.. mgu ni x yah balikla yayang, balik je mgu depan. save bajet sikit. bukan marah sebab nak kamu balik tiap-tiap minggu cuma suruh kamu consider saya punya keadaan nak suruh pi sane tiap2 minggu.. ginila kita kan bergaduh bagai nak rak tapi x sampai 12 jam dah berbaik balik ada 2 x sampai 10 minit blh baik balik..isyh3..nak cerita kat entry ni sebenarnya pasal besday papa(papa yayang) hari ni besday die. hari ni gak kakak aku due nak bersalin. hehe x sabar nak dapat anak saudara yang ke-3. dijangka perempuan. mama dia siap beli legging dah. wah x tahan. yela adik bongsu aku 2 siap kata"budak kecik lagi dah pakaikan legging.kaki panjang mana x tahu..haha". biasala kakak aku yang tu memang berfesyen ikut beredaran waktu tapi tetap tutup aurat. mestilah nak anak-anak die cumil2 je..hekhek.eh lupe lak nak wish:

papa selamat hari lahir.
Moga dirahmati Allah
dimurahkan rezeki
dan
diberkati perjalanan hidupmu...
AMINN


beza tarikh besday abah dengan papa cume tiga hari.abah 17/1, papa 20/1. lau anak saudara aku lahir hari ni samalah tarikh dia lahir dengan papa. kakak aku dah duduk kat wad. kul 6 pagi lagi dia bangun.tengok muka dia macam bimbang je.yela kan anak sulung. aku lak bangun pagi-pagi sebab kena cirit-birit..huaaa.. entah apa yang aku makan semalam. dah berapa kali aku masuk tandas..uhuk2..

to my dearest sis: semoga selamat melahirkan anak sulung
lahirkan baby yang kiut miut ye..
hehe


No comments: