Followers

Saturday, January 15, 2011

confius

sebab my Mr.Right bz sangat dengan assignment dan men game dia aku menghabiskan masa dengan search berita-berita yang dalam negara yang aku x tahu...hehe yela aku x nakla kan jadi katak dibawah tempurung sangat. search punya search aku jumpa sal Permaisuri Aisyah dan Uncleseekers ni. aku terbaca link tentang kisah cinta mereka berdua.kisah ni dah lama berlaku aku je yang tak tahu...hakhak
kalau korang nak tahu korang boleh baca kat sini..
siap ada part 1-part 7. ape yang aku konfius aku x tahu apa motif uncle ni dedahkan cerita pasal Permaisuri Aisyah..nak jaga keselamatan keluarga dia?nak selamatkan Queen Aisyah? nak buat keluaran Buku Cinta Syhh laku ke? nak aibkan orang ke? atau nak tuntut keadilan??
aku ikuti semua part yang dia tulis tapi tak aku temui jawapan kepada persoalan aku.
banyak blogger yang baca blog uncle ni komen tapi komen bahasa yang tak sedap didengar dan ada yang support uncle..last2 sapa yang benar ye??...semoga kita dijauhkan dari sebarang fitnah...AMINNN

No comments: