Followers

Sunday, January 30, 2011

cut ur hair ;P

sejak dari semlam lagi adik aku yang bongsu minta aku temankan dia pergi kedai gunting rambut. jadi petang tadi aku dan dia pun pergilah ke kedai untuk gunting rambut dia. alaaa kedai yang dekat-dekat sini je..huhu. area wakaf che yeh ni. sekali tengok adik aku gunting rambut aku pun tersa nak gunting gak. jadi aku pun suruhlah tauke kedai tu potong rambut aku.. bila dia belek-belek je rambut aku tup-tupT_T

tauke: adik, rambut adik ni banyak kelemumur ni. tak luruh ke rambut adik ni?
aku: a'ah kak rambut saya memang bermasalah. dah banyak kali tukar syampu x jadi-jadi
tauke: adik guna syampu memangla tak jadi. guna jenama Tonic..
bagi sesiapa yang mempunyai masalah kelemumur jangan risau. saya dah tahu penyelesaiannya.. hehe. anda gunakanlah benda ni.

benda ni kalau lepas syampu rambu..lap-lap sampai kering rambut anda pastu letak je benda ni kat kulit kepala anda. 2-3 hari dahboleh hilang dah kelemumur 2. harga kat pasaran tak tahulah bape tapi aku beli dengan harga RM20. seingat aku kalau dulu gunalah apa-apa syampu sekalipun tetap kelemumur 2 x nak pergi..huhu. tipu je semua syampu2 kat pasaran tu x berhasil pun. ekeke tetiba je jadi geram..hehe. mana taknya melayang duit aku..T_o

No comments: