Followers

Sunday, January 30, 2011

tujuan blog ini dibuat

saya buat blog ini sebab saya seorang yang pasif dan pendiam. saya ssh nak cakap depan-depan. kalau bercakap depan-depan maksud disebalik ayat saya akan jauh terpesong. dulu saya buat blog ni untuk luahkan isi hati saya sebabnya saya x suka berkongsi melalui keluarga, kawan-kawan dan bf. saya pikir lau berkongsi pun nak buat apa..diaorang x duduk dalam situasi saya. diaorang x leh nak faham saya. jadi saya start berblog... dl saya gak buat blog untuk meluahkan cinta saya pada si dia. tapi sekarang dah xguna kowt.

Ye saya tahu sapa saya disisi awak..awak selalu tuduh saya bukan-bukan. Saya dah tak tahan lagi..hati saya sakit sangat. Biarlah saya pergi.awak pun suka. Harap awak bahagia bila saya dah x da. Jaga diri awak baik-baik. Ubat jangan tinggal. Biarlah saya bersedih..saya Cuma nak awak bahagia.


1 comment:

Yuzi said...

oooo..br paham. Tp rasanya Ana bertuah dikelilingi oleh org2 yg menyayangi Ana..so, don't shy2 tuk bertanya, berkongsi masalah. Berbeza dgn saya di zaman remaja..x de tpt utk meluah krn adik beradik masih kecik2 dan beringus..hahaha