Followers

Monday, January 10, 2011

weekend yang menyeronokkan =)

hye apa khabar semua? huhu.. setelah lama aku kemalasan untuk menaip ruangan di blog ini akhirnya aku gagahkan juga diriku ini untuk menulis dan memberitahu apa aku rindu kesayangan-kesayanganku.. saper??
  1. yayang
  2. my bespren Joyah
  3. my bespren reen.
2 jew aku rindu yang lain x rindu..hehe..okla aku rindu semua teman-teman yang pernah aku kenali..=( sedey lak rasanya. tapi 3 orang ni paling aku rindui... banggala tu yayang,yah and reen sebab jadi top 3 dalam list orang yang aku rindui...haha.. oh no apa yang aku mengarut tak tentu pasal ni??haha terpesong dari tajuk sebenar. tapi SARANGHAE kesayanganku!!huhu. ok2 kita masuk cerita bab tajuk sebanar...huhu.. apa ada dengan weekend aku?

mula-mula SELAMAT PENGANTIN BARU kepada sepupuku Amilin(Along) dan wife die Kak Huda. semoga korang kekal sampai ke akhir hayat. nak tengok gambar pengantin baru kita ni?? haaa ni dia.

secocok je dua ni. tiba-tiba teringin nak kahwin...ahakkss time gedikkss dah datang...hehe. weekend aku menyeronokkan sebab kesayangan-kesayangan aku pun datang sama memeriahkan majlis perkahwinan sepupu aku ni yang berlangsung di Kuantan pada 1/1/2011. lawa jer tarikh..huhu. yayang datang, Yah datang,Nasha datang... memang best sangat. tapi yayang dan Nasha lebih kepada 'Jong Kako'. aku x tahu apa dia perkataan selain itu. cian sangat kat Nasha dan Yayang kena buat kerja=kerja berat tapi berbaloi-baloi sebab dapat gaji..huhu.
sempat lagi yayang posing dengan tangan tengah lap pinggan...hakhak...
xdapat aku nak ceritakan keseluruhan yang berlaku disebabkan teramatlah panjang kerana tiga hari kami bertungkus lumus bekerja untuk menjayakan majlis ni.huhu
1. pada 1/1/2011 - ke rumah pengantin perempuan di Temerloh tetapi mendapat layanan kurang memuaskan bagi pihak lelaki. hurmm entahla x nak komen banyak2..hoho
2.pada 2/1/2011 berlangsung lak majlis dirumah pihak lelaki. kitaorang agak kepenatan sebab ramai sangat tetamu hadir mana tak nye kan undangan untuk 2000 orang. hehe tapi aku banyak curi tulang. yayang dengan Nasha ja kerja sampai habis...
3. sebelum 1/1/2011 kitaorang sibuk siapkan apa-apa yang patut di rumah pengantin lelaki.
ni beberapa pic yang boleh aku kongsikan:-

oh tidak aku nampak pendek je kat sini..huk2


yah nampak cun disini...=)
majlis persandingan.

No comments: