Followers

Tuesday, February 22, 2011

di saat aku jadi minah jiwang~

hari aku nak jadi minah jiwang sebab esop dan esok satu lagi(Jumaat) dah kena pergi Kuantan mungkin bz dengan kerja atau mungkin buat-buat bz..hikhik..

owh sebelum itu baik aku ucapkan hye2 kepada incik Yayang dan gud luck kepada beliau sebab hari ni beliau ada test.
to alim:
aja-aja fighting incik syg
buat leklok..
x leh wat ingat la mister gewam kat cni..hekhek

cukup2..stop merepek x tentu fasal Farhana!!hakhak.

hari Jumaat ni dah nak pergi Kuantan. dengar kate aku sangat diperlukan disana..weeee~ (bangga kejap)

ellow kamu diperlukan sebab banyak kerja yang bertimbun2 perlu disettlekan..(tanda mengingatkan diri sendiri)

konpemla xdapat selalu nak jumpa incik Yayang dah..
xpe2 nati Yayang datang Kuantan kan?kan?kan?(buat muka cumil)
okeh tersangat sedih nak tinggalkan Kelantan. of coz aku sayang negeri aku. nati dah x leh makan Mee kat Kampung Gajah Mati, dh jarang2 leh pi Kb Mall dah x leh makan kuih yang bes2.wuwuwu...

banyak2 negeri aku jelajah belum pernah aku jumpa negeri yang best cam Kelantan..haha(bangga2 jadi anak Kelantan)..weeee~

tapi tersangatla excited nak pi Kuantan sebab incik Yayang join pergi Kuantan.. hoho..yeyey esop dapat jumpa incik yayang..suke3..


No comments: