Followers

Sunday, February 13, 2011

jln2 dengan my sayangs~

ellow gud morning u all..mulakan hari anda dengan senyuman..huhu. hari tiba2 terasa nk hupdate blog sementara si kecil Maisa Nadhrah ni tidur..fuhh kalau die bangun mahu x kalutnya aku. tangisannya kuat sekali sehingga mampu merobohkan tiang umah aku..haha( hiperbolala pulaks).anyway hari ni My Alim da exam..Alim!!gud luck tau..buat elok2..;)

entry kali ni aku nak cite pasal weekend lepas yang aku cakap aku fly ke Terengganu.hehe bkn fly sangat pun naik bas jew..kui3. x mampu dah nak naik kereta sebab minyak Ron 97 dah naik.dulu RM 2.30+ 1o sen+1o sen=RM 2.5o.kalau dulu nak penuhkan tangki kereta RM 7o je tapi sekarang dah RM9o. pokaila aku kalau macam ni. huhu bukan x nak guna Ron 95 tapi ikut kata abah. hehe.Ron 95 x baper elok untuk kesihatan enjin kereta. tu pun guna minyak dari Shell/carltex je. selain dari tu xleh. bila pergi beli tiket tu dapatlah tiket yang macam kat bawah ni

Tarikh: 1o Februaru 2011
masa: 2.oo petang
Bas: Mutiara
kerusi:2o
tempat naik: Tesco

sampai je rumah kemas2 barang tapi sedih lak nak berpisah dengan dak tecit ni..huhu..bye2 Maisa. pergi ke Terengganu ingatkan nak wat suprise kat Alim tapi kantoi. huahua.. padan muka aku. jenuh Alim gelakkan aku. ngeee~ jam 1.45 petang aku dah bertolak dari rumah ke stesen bas. tunggu punya tunggu bas lewat sejam setengah. hampir nak menyinga aku.huhu. kalau ada teman x pe juga ni sorang2 je tercongok kat stesen bas tu. bila aku tanya dekat kaunter katanya tukar driver sbb driver yang sepatutnya bawa bas anak dia excident.nasin baiklah alasan munasabah gak..huhu. kira-kira jam 3.3o petang bas pun sampai. tiba kat Terengganu jam 6.30petang. aku pun call Alim suruh dia dan Anis datang ambil aku. lama jugalah aku tunggu. call Alim dia cakap die dah nak sampai Mydin. padahal aku turun Batu 6 tu je manalah lalu kat mydin tu. terpaksalah aku menunggu lagi. tiba-tiba kereta Anis dah ada depan mata aku. berani Alim kenakan aku ye cakap tersilap jalan..geramnya aku. sesedap rasa je dia gelak cakap saprise..dush2(tumbuk muka Alim)*_T

lepas tu kitaorang sempat pi pasar malam dekat dengan UNISZA tu. dah lama aku x pergi sane. huhu. malam tu kitaorang menuju ke bandar ingt nak main bowling tapi full lane la plak.lepas tu lepak jap kat Dataran Syahbandar and pulang ke Unisza.;)

*sambung next entry;D

No comments: