Followers

Saturday, February 12, 2011

part 3 tragedi september~

lame giler nak blh sambung part 3 ni kan. yela bz..ujung minggu fly pi terengganu.. meet my kesayangan. cite 2 kite cite next entry. ni nak sudahkan part tragedi september..hoho..;)

lepas aku kapel balik dengan Y terkejut beruk aku sbb minah yang hipokrit(budak sekelas aku)gi kutuk aku dlm facebook aku.fulamakk sakit hati aku bhai..yg dia nak nyibuk2 tu apsal lak..ada aku skitkan hati die. lau bekas makwe Y tu blh gak aku time.. mcm2 die kutuk aku.lapar laki, hati busuk..mase tu gakla aku doa die dpt tempat aku ape die rasa. kat fb die berkomplot dgn ex kepada Y.mase 2 die friend fb aku sbb die kan sekelas dgn aku and aku x penah lak pikir die 2 hipokrit dan akan bersifat khianat macam 2..haha sakit hati aku beb.

ada sekali aku rasa nak bela diri aku dengan balas komen dorang tapi sbb aku sorang and die berdua ayat aku time makin pedas...siot punya perempuan. bila aku senyap je makin dorang galak. member2 sekelas aku yang aku rapat bela aku. ye r perempuan 2 kalau kat dalam kelas terpulau. tapi disebabkan aku rasa cian kat die aku gitau kat kawan2 aku jangan masuk campur.sume budak sekelas tahu aku gaduh dengan dia.dah sape suruh die cari publisiti murahan yang kat dalam fb 2.buat malu je kan.

1 hari dia antar surat kat aku cakap nak jumpa lepas kelas. siap cakap lagi xnak ada orang ganggu just aku dengan dia. kalau ikut hati aku x ingin aku nak bersemuka dengan dia.meluat tengok muka hipokrit dia. tapi sbb bisikan dari naluri 1 lagi iaitu bisikan malaikat (hehe) aku tunggu jela dia lepas kelas.
lepas kelas tinggal aku dengan dia je. sume kawan2 tengok aku dgn dia. yela konpius kan dah berbaik ke budak 2 orang ni..huhu. dia minta maaf kat aku. tapi nasib ko la sbb ko wat jahat kat orang yang penden dam macam aku ni aku memang xkan maafkan ko. mana taknya maruah aku dia jaja dalam fb untuk cr publisiti murahan. malu aku ramai orang tahu. hal aku biar aku jelah settle die nak menyibuk kenapa. aku rasa macam maruah aku dipijak2..sakit hati dowh..

aku: ko letak post kat fb macam 2 apehal?
die: time 2 ****(nama dia) marah kat ana.
aku: yang ko nak marah apehal? ada aku sakitkan hati ko? aku ingt ko tu kawan aku. siap aku bagi tumpang kereta aku lagi kalau tengok ko jalan kaki. dah F tu kawan ko pi la ko kawan dgn die. kenapa nak minta maaf dengan aku?minta maaf kat Allahla
die: **** tahu **** salah tapi ana maafkan ****.nabi pun ampunkan umatnya
aku: aku bukan nabi.yang nak samakan aku dengan nabi apesal? yang kau cr pasal dengan aku ko x pikir?? sekarang aku marah. ikut aku r nak maafkan ko x. menyusahkan ko ke?
die:ana x takut ke akhirat nati
aku:kubur lain2. ko pikir r diri ko sendr.time tayang maruah aku x pikir. sekarang br nak nangis2 nak nyesal.nasi dah jadi bubur la weh. meluat aku tengok muka hg..F tu dah baper lama hg kenal haa?? hg nak sound aku apahal?
die: **** x pernah jumpa dia. just kenal dlm YM dan fb.

adooi makin sakit hati aku. maknanya dia saja la kan nak malukan aku.

aku: dah ko x pena jumpa die x tanya cite sebenar apehal?melampau r ko ni. dengar cite sebelah pihak??sori r aku x kan maafkan ko k
die: memg silap **** x dengar cite ana tapi **** tahu ana xkan cite kat ****
aku: ko x tanya mana aku nak tahu ko nak tahu cite hot 2. tup2 tgk dlm fb wah ko bikin aku panas der..

lalu aku berlalu keluar dari kelas. memangla aku xkan maafkan dia.
p/s: len kali fikirlah sikit maruah org kalau nak buat cite. entry ni aku buat bukan nk mengaibkan **** cuma nak blogger2 berwaspada dan selepas dah hampir setengah tahun perkara tu berlalu aku rasa aku dah maafkan **** tapi aku still benci tengok muka dia. just maafkan dia.


die:

No comments: