Followers

Tuesday, February 8, 2011

part 2 tragedi september~

lepas aku tahu 'Y' ni curang aku pun minta putus dengan dia tapi aku memang tak kuat. hampir gila dibuatnya. sampaikan hampir-hampir tiap malam aku duk nangis. roomate akumerangkap bespren aku selalu disisi aku membantu aku. tragedi september ni bukan nak menceritakan tentang kisah kecurangan si 'Y' ni sangat tapi untuk menceritakan tentang kawan makan..

start dari hari aku tahu 'Y' ni curang aku cuba jauhkan diri aku daripada terserempak dengan 'Y'.aku sibukkan diri aku dengan kua enjoy, contact kawan-kawan aku. fuhh susah giler nak lupa. tapi semakin aku lari semakin 'Y' ni cari aku. sakit hati wooo. yelakan kita usaha nak lupakan dia tapi dia semakin dekat lak dengan kita.

ada satu hari ni, ada sorang minah ni dia sekelas dengan aku a.k.a kawan kepada makwe 'Y'. dia ada tanya aku:

minah ni: ana, ko dengan 'Y' ni ada apa-apa ke?
aku: x da mende.nape?
minah ni: aku dengar cite ko kapel dengan dia. tol ke?
aku: asal lak? dulu memang r. tapi sekarang x dah.
minah ni: ko tahu x die da ada makwe?
aku: aku baru tahu.
aku pun ceritalah sume2 yang terjadi. dia pun bagitahula aku "ana, jgn kacau dorang lagi tau.kesian kat perempuan tu.diaorang dah kapel 3 tahun".pergh ayat macam bagi warning, macam sound aku pon ada. macam kena atas kepala aku je ayat 2.pedas wooo. dalam hati aku berdetik sakit perempuan tu ko tahu sakit aku ko tak tahu. aku ni mangsa teraniyai jgk. pas2 aku tanya dia, dia kawan dengan perempuan 2 ke?. fulamakk die x mengaku.. kalau bukan kawan camne ko tahu? die cakap perempuan tu kawan kepada kawan dia.. ooo i see..;*

dekat seminggu aku ambil keputusan putus dengan 'Y' akhirnya aku berubah fikiran. aku kapel balik dengan 'Y' sebab kawan2 'Y' cakap 'Y' dah x macam dulu. asyik sedih je. aku boleh berubah fikiran tu sebab satu hari aku dengan kawan aku nak pulang ke kg tapi transport x de. aku terjumpa 'Y' ni kat tepi jalan. aku dengan kawan aku naik jelah sebab masa cukup2 je nak sampai ke stesen bas. daripada melayang duit aku baik aku buat muka x malu kan..hehe. time tu Y dengan member kamcing die. member dia gitau Y ni nak berbaik dengan aku. Y sayang aku and macam2la... tapi aku bagi ayat pedas..kaw...kaw..punye..haha..padan muka ko. huahua...(gelak jahat).dipendekkan cerita beberapa hari pas 2 aku dgn Y kapel balik.

next...bersambung..

No comments: