Followers

Friday, February 4, 2011

tragedi september

kisah cinta??maniskah?pahitkah? huhu..ai ni aku nak imbas kisah duka aku waktu aku pernah terjebak dengan cinta tiga segi. ;(. ya ampun sedih bangat dong. ceritanya bermula apabila aku berkenalan dengan seorang lelaki ni. biar aku gelarkan dia dengan nama 'Y' sahaja. time si Y ni n ak tackle aku, aku memg jual mahal sangat kat dia. siap terbit rasa benci dan menyampah pun ada kalau terserempak dengan dia. tapi atas takdir Allah, dari perasaan benci ituterbitlah tanda sayang. entah kenapa aku tiba-tiba boleh jatuh cinta dengan dia. aku pun tahu sedangkan dulu aku memanglah x leh tengok muka dia. x suka sangat. betullah apa orang kata x leh benci pada orang nati jadi sayang. kami pun jadilah rapat.

entahlah aku jadi sayang sangat-sangat kat dia mungkin sebab kami dekat mungkin sebab dulu aku terlampau benci kat dia. seingat aku time tu bulan Ramadhan, kami berjauhan. dia x mesej aku, x call aku. kalau aku call dia pun mesti dia cakap dia busy. aku sedih sangat2. banyak kali kami gaduh,banyak kali gakla dia minta putus. tapi aku selalu pujuk dia. macam tu lah kami, kapel,putus,kapel, putus. sakit sangat hati aku dia mainkan hati aku. kawan-kawan aku selalu bagi nasihat kat aku agar lupakan dia. hati aku degil..sukar nak lupakan dia sebab kalau x cuti aku selalu terserempak dengan dia.

pada suatu hari aku terpanggil untuk tanya email facebook dia. yelah kan waktu tu facebook x famous lagi.aku pun jarang je buka facebook. hancur hati aku bila aku tengok kat photo dia ada gambar perempuan.baru aku tahu dia dah ada orang lain.aku orang ke-3. tiap-tiap malam gak aku nangis. dia buat innocent je and minta putus dengan aku. dia dah kapel dengan perempuan tu 3 tahun...

nak tahu cerita selanjutnya??kita sambung next entry;)

No comments: