Followers

Wednesday, March 2, 2011

aku nak merapu sakan...

entry ni memang aku nak merapu sakan..sapa2 yang x paham memanglah sebab dah nama pun entry merapu..muahaha...(gelak x ingt dunia)

ok rini aku keliru, kecewa, sedih...sume serba lengkap..complete.. syabasss bettee...hehe..malas nak fikir sangat tentang masalah yang sedang melanda nanti kepala aku jadi botak..(oh tidak!tidak!)


jadi mari kita bergembira lupakan segala duka nestapa...



hari ni seperti kebiasaannya..sebelum datang kerja biasanya aku mandikan dak tecitt nama Maisa dl..
maisa baru lepas cukur rambut..

siapkan maisa mandi and tunggu ibu maisa mandi dah kul 8.45 pagi..hehe sebab tu aku masuk ofis x pernah on time..naseb bekla bos suka gi bengkel dulu sebelum masuk ofis..lau x mesti aku kena sound sebab semalam bos da cakap kalau masuk kerja lewat dan cuti tanpa tulis permohonan dipotong gaji...ngeeeeeeee~~

dalam hati" kalau bos marah xpe aku cakap je aku menolong adik beradik. adik beradik dalam kesusahan jangan mengira sangat. nanti kita susah dorang juga yang tolong kan." pastu mesti bos cakap ye betul sy setuju nanti sy up gaji awk...(dalam mimpi jela) huahua...


itu saja cerita hari ni..


ok sambung cerita len..


bad news datang lagi...
audit 5S untuk dokumen akan berlangsung esok..

wah byk kerja aku..
banyak label x buat lagi

tapi aku mahu hapdate blog kesayangan aku dulu...ekeke

eh tetiba je tertaruk gambar aku yang x da kena mengena dengan entry ni..haha amacam ada gaya nak jadi bos x?? ada? wah congrate untuk diri aku..haha

ok aku memang dah semakin sihat sekarang..x perlu nak cakap aku dah tahu..sob2.. nafsu makan menjadi2..haha yela kan aku dah jadi tukang masak untuk 3 hari ni.. semalam masak tomyam, kemarin masak sayur air.. pergh masak benda remeh pun nak bangga.. ok aku memang bangga sebab first time aku masak tomyam..ko ada masak?? xda kan?kan?kan?muahaha..

sekarang aku nak kongsi gambar anak saudara aku yang dah semakin membesar dengan cantik dan hemsennya...hoho..
ni dhia dah berumur 5 tahun..

ni aqifnak masuk 3 tahun kowt...haha..(x ingt umur) bayangkan macam mana aku jaga dia setiap hari memang hyperaktif..


gambar maisa x da yang terbaru.next entry aku upload..hehe..ok bye2 u all... ohhh before tu mahu nyanyi sambil joget lagu gud morning(lagu tadika dhia auni)hehe

gud morning to you,
gud morning to you,
gud morning,
i'm fine tq...


No comments: