Followers

Tuesday, March 1, 2011

dilanda kesibukan

hari ni hari ketiga aku kerja kat BUJ ni..fuhhh bz sakan.. semalam ingt nak hapdate blog aku tapi tiba2 je atas meja aku byk lak benda tertunggak lom settle..aduyaiii~


jadi pagi2 buta lagi aku ambil keputusan nak update blog aku..muahaha.. pe cer rini?

sebelum itu..


aku nak cakap




aku rindu incik Yayang..hehe..nak wat keje pon x da mood..

incik yayang cepat dtg cni...hoho..

incik yayang dengan aqif..

sebelum itu jugak..

jeng3

nak letak jgk gambar aku dengan kerusi aku.. biarlah pipi semakin tembam pun..hakhak.. inilah meja aku biarpun x nampak meja pun.yang penting aada bilik sendiri..huahua.terasa diri aku begitu berjawatan tinggihoooyehhh.. (biarpun jawatan yang disandang kecil macam ciput (T_T))tengok bukti aku cakap banyak kerja..tudung dah serabai muka pun penat je..


dah2..xnak da cakap sal kerja..hukhuk




minggu ni plan nak balik kelantan teman kakak aku. tapi x tahu jadi ke tak..



minggu depan nak gi KL..ada kenduri kawen..


tapi...



abah........


nak ajak incik yayang sekali boleh tak??(muka mengharap)


dah lama x jumpa incik yayang...


oklah aku nak sambung wat statement tayar...bubye..

No comments: