Followers

Friday, March 25, 2011

sy nak sangat jadi seorang TEACHER..

hari ni baru blh update blog sebab kebelakangan ni bz dengan time study motion untuk lori2 syarikat. banyak pengalaman yang ditimba. berguna gak aku kerja masa gini.. tapi yang x best hari isnin dan selasa ni kena ikut naik lori buat kajian... memang x best sangat2..


ok cukup2 dengan cerita yang da kena mengena dengan entry kali ni...


saya amat jeles dengan insan yang bergelar seorang guru. saya nak sangat jadi guru.


nak jadi guru yang sporting,
guru yang tegas pada masa yang sama
guru yang menjadi kawan kepada anak-anak muridnya.


mesti best kan bila anak2 murid yang dididik mendapat kejayaan yang cemerlang dalam hidupnya..

begitu besarnya jasa seorang guru...


siyesss jeles dengan kawan2 yang dah bakal menjadi seorang guru.
dulu x dala suka sangat jadi teacher tapi bila tengok gambar2 kawan2 yang bakal jadi guru dengan anak2 murid tiba2 keinginan saya begitu menaik...(biasenya mendatar je) ngehehe~


hari ni saya tiada mood untuk buat kerja padahal report berlambak dah macam gunung yang perlu disiapkan.. ape yang sedang bermain di fikiran saya pada ketika ini ye.. saya pun x tahu sebab tu la entry ini mungkin ada diantara anda, anda dan anda yang tidak akan faham...


No comments: