Followers

Sunday, April 10, 2011

aku nak beli jugak..

setelah lama menghilang akhirnya muncul gak aku kan.hehe. biasalah orang dah x de idea untuk berblog tapi untuk mengahargai sape2 yang follow blog aku,aku kuatkan juga semangat aku.

tahu x sekarang semangat aku berkobar2 nak menabung. kenapa? dalam list panjang aku berlambak-lambak barang yang aku inginkan. yela sebelum ada komitmen tentang lain2 hal, aku nak tumpu perancangan untuk diri sendiri. sekarang dah x de komitmen untuk bercintan-cintun. no more guys in my life,life must be go on(ye ke ayat bi aku ni?)

gaji bulan May aku dah bajet nak beli ape.



first2 kenala tunaikan impian umie aku yang nak sangat oven. yela kan hepi bila dpt tunaikan impian orang tua ni. duit boleh je tambah tapi ibu ada satu je dlm dunia ni kan?kan?

pas2 teringin nak ada satuDSLR. tapi jenuh duk pikir nak LUMIX ke EOS??
EOS 600D Kit I (EF S18-55 IS II)
atau

to be continued...

No comments: