Followers

Sunday, April 24, 2011

andaiku tahu

hye sume..^_^


setelah lama x update blog akhirnya daku berjaya juga buat entry ni..huhu


okeh berbalik kepada tajuk entry, sebenarnya tajuk 2 merujuk kepada pernah x korang terfikir seandainya esok dunia tiada atau ditakdirkan keesokan harinya korang menemui ajal.
fuhh takutkan bila memikirkannya.

kalau esok hari kiamat muncul, bumi tergulung ibarat sehelai kertas..munculnya dajjal. apakah nanti nasib yang menanti kita.



entah kenapa dua minggu tiap-tiap malam sebelum tidur aku akan terfikir nasib aku kelak. aku seorang diri menanti hukuman yang Allah telah tetapkan pada aku atas semua perbuatan aku. Nauzubillah jauhkan aku dari api neraka dan azab seksaMU.

oleh itu:

seandainya hari itu muncul...

buat umie n abah
maafkan anak mu yang terkadang atau selalu mengguriskan luka di hati umie dan abah. umie dan abah, halalkan makan minum dan maafkan segala perbuatan yang sengaja ata x sengaja yang dilakukan oleh sayaT_T. saya sayang umie dan abah..hukhuk

buat family
maafkan diri saya ye..halalkan makan minum atau hutang yang belum selesai..hehe.. jaga umie dan abah yang tersayang elok2.. ^_^

buat kawan-kawan yang mengenali diri saya
yang penting maafkan saya..halalkan makan minum saya.kalau ada saya terhutang halalkan ye atau blh ata komen kat blog ini atau fb..takut ada yang saya terlupa bayar..





lastly ingatlah saya sayang kamooo..kamoo..dan kamoo...




















No comments: