Followers

Monday, April 25, 2011

assalamualaikum semua..


hari ni x da mood nak bekerja sebabnya tempat saya dah diambil alih tuan die yang dah habis cuti bersalin. dah bertukar tempat macam susah plak nak serasi dengan meja baru..hoho..keje untuk time motion study(TMS) berlambak lagi tapi saya tetap relax dengan menghupdate blog ni..


biaserla bila big bos ke luar negeri rasa kurang takut sebab x da orang nak semak TMS saya..haha(gelak bangga). dalam pada masa yang sama saya amat gumbira sebab minggu ni balik kg..yeyeey!!




dah dekat 2 bulan x balik kampungT_T.. sedeynya.. tapi minggu ni dapat gaji dan saya akan terus lesap dari bandar Kuantan ini.. banyak tempat nak pergi.. Kelantan here I come...Ulala~ (mood: hepi giler)



perkara pertama yang akan saya lakukan.. nak pergi Rantau Panjang.. hihi..dah lama x shopim.

This is Rantau Panjang^_^



best giler dan excited sebab dah lama x shopim..huhu..adli zahri dan Arenis Linda moh kita shopim..hehe

aktiviti kedua yang ingin saya lakukan makan ubi Jepun yang ada di Kb Mall..nyum2..dah lama x makanT_T


aktiviti ketiga nak makan chim chum..

jadi sume jom ke kelantan..hoho. jum layan lagu ni..







No comments: