Followers

Tuesday, August 9, 2011

muncul lagi setelah lama menyepi~

permulaan yang tak da kena mengena bukan?? T_T








sudah begitu lama tidak mencoretkan sesuatu didalam blog ini. diri saya teramat sibuk dengan tugasan yang ada di pejabat..

mana taknye kat cni kena berusaha bangun sahur kul 4 pagi untuk menyiapkan makanan.tapi kadang-kadang je saya terbangun dan kebanyakan makanan sahur disediakan oleh kakak-kakak tercinta..hehe.. kalau duduk kat Kelantan konpem Umie je yang akan masak. xperlu berfikir nak bangun awal nak masak ape dan banyak lagiT_T sebab tu I LUV U MUMMY!!hehe

sekadar gambar hiasan







lepas sahur saya membiasakan diri saya tidak tidur takut-takut terlewat bangun.Al maklumlah kena berada di ofis pada jam 8.00 pagi.. kena punchcard jadi x blh lewat..huhu

pukul 4.30 petang dah blh balik tapi selalunya saya akan kerja sampai terover time sebab kat atas meja berlambak-lambak dan bersusun-susun kertas yang perlu disettlekan.. semua berebut SAYA NAK DULU! SAYA NAK DULU! dan lastly tuan die jugak yang merana sebab pening kepala kena buat untung rugi Ekar Harum, untung rugi minyak,minyak,kira overtime dan macam-macam lagi..


bila dah balik rumah mesti dah pukul 6 lebih. solat Asar dan berehat kejap dan akhirnya dapat makan.. YEAY!! sungguh excited disitu ye.. begitulah rutin harian yang perlu saya lalui...

----------->> dan sedar x sedar rumah dah macam tongkang pecah sebab x sempat nak kemas, kain yang dah dibasuh bertingkat-tingkat nak minta dilipat..sadisnyeT_T


bila diri dah makin membesar rasa aduh penatnye semua kena buat sendiri.. Oooohhh dulu kau x pernah pikir mak kau jaga kau?kau goyang kaki je?


eheh... tiba-tiba terasa lak.. mummu daddy sayang kamu banyak2!! hoho..








































No comments: