Followers

Wednesday, October 26, 2011

saya rindu mereka

sebelum tu...

opppsss lupe nak mengucapkan Selamat Hari Deepavali kepada semua bangsa India di luar sana..biarpun semalam dah lepas..hehe.. hari ini aku berada di rumah.. aku ingin melepaskan diri dari kesibukan yang ada pada aku bila berada di U.. hakhak..


okey beberapa minggu ini aku sangat merindui anak-anak saudara aku yang semakin meningkat dewasa.. kalau dulu tiap-tiap hari bolhe bersama.makan sama-sama,main sama-sama,tidur sama-sama...sobs...sobs...sobs..


mereka-mereka sangat comel macammana saya tidak merindui mereka?

Dhia Auni
a.k.a
kakak



Aqif Darwish
a.k.a
Adik


Maisa Nadhrah
a.k.a
bambam


sedihnye bila tengok dorang demam+cirit birit....
urmmm
adik n kakak cepat sembuh ye..nati kita boleh balik kampung,
tengok kambing Tok Bah
tengok lori Tok Su
tengok lembu kena sembelih
nanti kita pergi Mall ye...muahhh
cayang adik,kakak dan Maisa

No comments: