Followers

Wednesday, January 18, 2012

mata duitan $_$

hari ni aku kuat berangan-angan...huhu entah kenapalah tiba-tiba terfikir kalau setiap bulan aku dapat RM 15,000(lepas tolak zakat) ape yang aku akan buat...

Rm 15,000 sebulan dah memang cukup bagi aku..bagi korang?


1- mestilah nak g haji kan? tanah suci Mekah yang hampir semua beragama Islam ingin pergi..


2- tiap-tiap bulan bagi belanje untuk mummy daddy...

mummy: syg, mummy nak pinjam RM 50.
aku: mummy awat sikit sangat?nah amik Rm 5,ooo ni buat belanje..beli langsir baru, rumah baru...

ooooo mmmmm gggggg...

daddy: anakku tlg belikan daddy kereta Myvi blh x?
aku: laaa nak kereta Myvi je... nati anak daddy bagi kat daddy kereta Ferrari ye..
3- beli rumah impian..
nak ada landskap...nak kolam renang...nak bilik tidur atas air blh x??hoho

4-beli kereta Mercedezz jew...hoho


5- dah menjadi tradisi kepada perempuan of coz akan shopim kan.
jadi nak beli
baju korea banyakkkkk-banyakkkk
kasut,beg,tudung... rumah aku mesti ada satu bilik yang kursus untuk barang aku jew...kelas gituwww...hoho


6- pergi melancong oversea... paling aku nak pergi korea...nak makan makanan korea nak main salji...wahh bestnye





owhhh tiba-tiba rasa lapa T_T

No comments: