Followers

Monday, January 9, 2012

yeyey dah nak cuti

sedar x sedar dah habis separuh semester aku berada di U ni..cepat je masa berlalu kan.pejam celik,pejam celik sebelum dah lepas.. dah berabad aku tinggalkan dunia blog ni rasenye..


hoooOorrrraaaayyy....



exam dah habis. baru je habis petang tadi. rase jem giler kepala hotak aku.. xnak baca kang x terjawab lak soalan-soalan exam yg boleh menjadi pembunuh agar aku Failed.. aku rasa semester ni memang subjek kaw...kaw... giler susah..



petang tadi exam dua paper...
1.business communication
2. international business


3 hari gakla aku bersengkang mata jadi zombie.. i'm proud of myself sebab first time selama aku berada di U ni exam kali ni aku seharian suntuk menghabiskan masa kat LIBRARY...huhu... memang mirical...magical...


lepas tu semalam tragedi januari berlaku bila kesayangan aku tercedera disebabkan langgar pagar batu rumah sewa..uhukkkssss...sedih...tapi benda dah jadi aku kena redhala...

tiba-tiba lak malam ni elektrik tak ada kat rumah sewa aku... satu taman tak ada elektrik jadi aku terpaksa datang ke U... rakan-rakan yang lain sedang bz study Financial Accounting untuk esok. aku boringgg...

No comments: