Followers

Tuesday, July 10, 2012

jum main jual-jual..^_^

assalamualaikum kawan-kawan^_^

hari ni nak cite tentang ketagihan aku...haha... disebabkan terlalu boring duduk rumah time cuti sem ini, aktivitivi yang terluang aku adalah dengan bermain..
MALL WORLD.
dah xde benda sangat nak buat kan..haha. nak niaga betul-betul duit x da. alam maya pun jadilah..hehe. kalau aku buka facebook fokus utama mende ni. aku ni bukan minat sangat update status 24 jam atau komen2. lau tempat chatting tu pun aku offline xnak kena ganggu..huhu
inilah yang digelar game addicted.T_T (betul ntah ayat omputih aku)

dah lama x pakai bahasa omputih. aku try test grammar aku kat Ipad adik aku dapat 0..sadis2.. macam mana nak g interview ni..uhuksss

welcome to my shop..
haha ni kedai aku. cer tengok dah level berapa dan berapa duit aku.kalaulah betul duit aku banyak tuh...fuhhh alhamdulillah..

ni sama macam katalog.tempat order barang kite nak.. pilih..pilih.. semua cantik-catik. dan baju pun ikut trend semasa. best main ni.. tak caye cer try tengok...huhu

No comments: