Followers

Thursday, January 3, 2013

bosan

Ya Allah kenapalah hari ni aku rasa sedih sangat. sunyi je.. nak ajak kawan lepak pun diaorang bz. satu hari xstudy. dok membuang masa ja buat kerja-kerja x berfaedah..

tunggu dia mesej saya dengan harapan die boleh bagi saya semangat. tapi xda pun mesej sampai. kecewa. saya tertanya-tanya kenapa hati saya rasa sunyi, rasa kosong ja sedangkan banyak benda lagi saya boleh buat. mungkin selama ini saya dah lalai. lalai dalam mengingati Allah. masa susah je beria-ria sujud memohon agar dipermudahkan segala urusan. waktu senang saya melupakanNya.

kawan saya yang dari dulu seorang gadis yang biasa-biasa kini dah berpurdah. saya harap saya pun akan diberi hidayah sepertinya. sungguh agung kebesaranNya.


renungan untuk kita semua:
"sibuk mengejar cinta manusia sedangkan cinta pada Allah masih belum sempurna"

No comments: