Followers

Tuesday, April 23, 2013

hepi besday to me

bulan 4 bakal berganjak pergi meninggalkan sy, br terhegeh-hegeh nak update  blog. huhu. disini saya nak ucapkan TQ VERY MUCH umie dan abah. TQ umie sebab melahirkan saya kedunia ini dan memberi segalanya kepada saya tanpa sebarang kekurangan. mandikan saya, masak untuk saya, banyak memberi teguran dan didikan agama kepada saya. jasamu xakan saya lupakan. lap u very much..saranghae... :)

TQ VERY MUCH jugak kepada abah sebab telah memberi didikan agama dan selalu memberi nasihat kepada saya. saya anak abah yang nakal ini mohon ampun banyak-banyak ye sebab selalu tersakitkan hati umie dan abah tapi abah tetap sabar dengan saya. sayang abah banyak-banyak..
taadaaaa.... ada jugak orang yang nak sambut besday saya yang ke-23..hehe. tq kawan2:)

ni kak ct. walaupun dia lagi muda tapi saya tetap akan gelaarkan dia dengan panggilan kakak sebab mulut die tak leh tutup asyik dok pot pet-pot pet ja membebel.haha

muka terharu tambah malu..haha

gambar ini seharusnya triple XL besar sebab saya besday girl pada malam itu. rasa macam artis sebab tengokla ramainya nk tangkap gambar.hehe

TQ kepada semua kawan-kawan yang sambut besday saya. terharu sguh xdapat diucapkan

kak ct, nisa dan kak su

May Allah bless myself and my family. umur makin meningkat harapnya kematangan diri semakin bertambah dan  menjadi seorang yang berguna di dunia dan akhirat. walaupun dah berusia 23 tahun tapi semalam baru daftar mengundi. silalah jangan contohi saya. huhu

No comments: